Resultats de la cerca bàsica: 65

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
31. preu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Quantitat de diners o de mercaderia que cal donar a canvi de l'obtenció d'un bé o d'un servei. [...]
32. reposicionament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting i de comunicació dirigides a donar un posicionament nou a un producte o a una marca. [...]
33. reposicionament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting i de comunicació dirigides a donar un posicionament nou a un producte o a una marca. [...]
34. crèdit oficial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
35. desinversió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció de vendre els actius financers prèviament adquirits per obtenir liquiditat, donar una altra destinació al capital o ajustar-se al termini de venciment. [...]
36. autopublicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat que un suport publicitari destina, dins del mateix suport, a promocionar-se o a donar a conèixer la seva programació, els seus continguts, etc. [...]
37. campanya publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions publicitàries planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi de donar a conèixer o de difondre un producte o un servei. [...]
38. crèdit pressupostari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Assignació individualitzada de despeses que figura en els pressupostos dels organismes públics per donar cobertura a les necessitats per a les quals hagin estat aprovats. [...]
39. patrocinar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Donar suport financer o material a una persona, una organització o una manifestació amb la finalitat d'obtenir en contrapartida un benefici publicitari o d'imatge. [...]
40. lítote
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Figura retòrica que consisteix a no fer explícit tot allò que es vol donar entenent, o bé a negar el contrari d'allò que es vol afirmar. [...]
Pàgines  4 / 7 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  Següent >>